06 September 2010 - 0 brutal di sini

perlu ke saman?

perlu ke saman?
perlu ke speed trap?

setiap tahun pon ader speed trap.

setiap tahun pon ada kemalangan maut!!

arituh, rajin gak aku jenguh2 kat balai trafik.

bukan prejudis.

tp, aku tgk, ramai melayu yang bayar saman.
aik?
tokey2 cina yang bawak kete cam pelesit tu tak plak aku nmpk... (driver diorg kot bayarkan)

bantuan rm500?

bapak aku bayar saman, rm510.

bonus?

bile nk dpt?

sebulan?
org2 besar bergaji rm4000, dpt bonus rm4000.

orang bergaji rm2000, dapat ram2000.

adil ke??

1malaysia ke?


sila la buat pemantauan. dan sila fikir dgn mendalam.

aku mmg tak setuju lansung idea2 bongok camni.

selaraskan, semua kakitangan awam dapat rm3000.

fair!

baru 1 malaysia!!!

saman? semua orang bayar!!!

bukan ade org bayar, ada orang tak bayar!!

rasuah oh rasuah!~

tak cukup ke dgn gaji + elaun yg dh naek tu?

0 brutal di sini:

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .