22 February 2012 - 2 brutal di sini

cameron



















dah lame dh gambar ni. tahun lepas. baru tahun ni nk upload. lupe kot?


rindu plak nak pegi cameron


kan bes bawak RM1000.00 pastu sokping ntah pape kat sane...wahahaha!!!


aku pegi balik hari je. bangun awal2 subuh. balik lewat2 petang. mau la 2 2 situasi aku tidur je sepanjang perjalanan kan?

dah tentu ayahanda terchenta yg drive. wahahaha!

dan wajib aku kat atas tu beli bunga ros hokey?

aku dan ros tak dapat dipisahkan...


sbb makna nama aku pun mawar... owh yes...you can guess well my name ok?


cuti2 kali ni lebih panjang dari biasa.... masok skolah balek 25 mac 2012...weeeehaaa!!!



2 brutal di sini:

eima April 25, 2012 at 3:59 PM

brutal pun suka mawar ..muahahaha aku ni agak lembut tak ayu cuma kayu ni pun tak suka bunga ...hahaha

Unknown July 19, 2015 at 9:35 PM

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .