23 July 2010 - 0 brutal di sini

bile orang mula nk tunjuk bagus

ni cerita pasal dak praktikal aku.
smlm aku offer kejap bilik aku sbb dia takder meja and kerusi.
ada orang baru masuk.

then, dia merayau2 keluar.

what ever la kan.

then, semalam petang dah carikkan meja. sorang staff aku kate
ader kerusi lebih. aku kate ok la, nnt letak.

pagi ni, tak letak. fine. pastu dak praktikal ni demand.

"Cik, boleh tak saya amek kerusi kat faks tu?"katanya sambil sengih2 ayam.
"nak watpe amek kerusi faks?"tanya aku.
"saya takder kerusi. ni pon duduk kat tmpt kak jue,"ujarnya sambey gelak2.
konon nak kate takder tmpt la tu kan.

aku tny staff aku.
kate, ade kerusi lebih. mana?dia pon tunjuk. aku amek, pastu letak kat tmpt meja kosong tu.

"ha, duk sini," kateku.
"kejap lagi la cik," katanya sambil gelak2.

aku pon malas nk ckp lbh2. dia wat keje.

2 3 kali aku keluar masuk carik, highlighter kaler2, nk jmp pengarah, buat itu ini,
dia dok jugak tmpt kak jue.

"tadi kate takder kerusi, ni dh ader, duk ah sini," kataku.
dia menjawab, "kejap lagi la cik" katanya gelak2.

aku ckp, "tadi takder kerusi nak kerusi. dah ader kerusi tanak plak."

boley ye dia jawab camni "tak bes la cik dok kat situ,"

dengan pantas hati aku panas.
"kalau tak bes keluar dari sini!~" arahku.

menjawab lagi tu "tak nak."

aku masok bilik. aku bukan suke nak marah org depan staff aku.
tp dia ni praktikal tak pakai otak.

jadi, aku biar je.

aku keluar lagi, nk jmp pengarah. blk dari blk pengarah (sbb dia takder kan),
aku masok office, minah tu dh dok tmpt dia sambey tunguk2 tulis...
sret sretttt.... hahaha...nangis!!!

demand mcm2, bila dh ada ko tanak plak kan. tak bes la ape la! main2 la ngan aku...

0 brutal di sini:

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .