21 July 2010 - 2 brutal di sini

pensyarah poyo

ini cerita bile pensyarah sekarang semuanya nk senang.

ader mesin fotostat 3 bijik kat dlm bilik pensyarah.

lagi sejam nk pakai, suruh admin fotostatkan.
manjakan student skg? semuanya diberi. klu kitorg dulu,
fotostat sendiri wei!!

400 nak fotostat. sehelai pon! pon tak nk buat!!!

damn you!

suruh dak praktikal wat.

ha, kompem la dak praktikal tu kene sound ngan aku. dan pensyarah tu pon.

apehal ko? carik gaduh?

2 brutal di sini:

manager January 13, 2011 at 5:18 PM

apa punya org la...ayat2 yg ko guna tu semua tak der kesopanan anak malaysia yg berasal dari perak,berasal dari kampung...bercakap seolah2 berasal dari bandar besar jer...buat malu perempuan melayu terakhir jer...baru penolong pegawai kerajaan...belum jadi mcm aku pengurus bergaji RM9K lagi...tapi berlagak hebat...baru jadi bos kepada N17...dah berlagak...aku ni bos N44,48...tak brlagak pun...silapla ko ni..kalau keje dgn aku...seng2 jer dapat penampar...seng2 jer aku bagi ko pengajaran yg pasti ko ingat sampai ko mampus...cuba kembali ke pangkal jln la...jgn fikir semua ko tahu,semua ko hebat,semua ko boleh buat...kalau dah hebat sgt jadi la doktor sendiri...pg la klinik swasta...apsal...tak mampu...kesiannya...setakat demam pun tak mampu nak pg klinik swasta...kelakarla ko perempuan...

manager January 13, 2011 at 5:22 PM

kalau dah tak duduk sbk bernam tu balik la teluk intann...kenapa...kampung jugak ker situ...tak cukup besar lagi utk jd bandar utk ko...kesian...lelaki mana la nak suka perempuan macm ni...malu besar jawabnya...

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .