01 February 2011 - 1 brutal di sini

kita sama-sama sengal

ye....lame gile aku tak hapdet perkembangan badan aku...opss...perkembangan aku sbnrnya...
lately aku sangat buzy body dan buzy bergaduh dgn pengarah aku.
well...biasa la kan....
aku bebaru ni gi kusus kat shah alam... (shah alam je). tapiiiiiiiiiiiiiii pada hari jumaat sabtu ahad dan isnin.
best kan? membazirkan waktu rehat aku? geram aku!
tapi takpe.
aku hepi. sbb jmp budak2 sengal.
gi i-City (konon bes la tu).
padahal biasa je i-City tu. tapi sbb dgn rakan2 sengal.... aku rasa bes. sbb hilang rasa tensen aku sket.
sebelum g i-City, gi jumpa mama Rifqi.
masa gi induksi khusus aritu, Rifqi dlm perot. ni tgk luar perot plak.



*ada bakat tak kitorg? inilah dinamakan keluarga bahagia kontrak





*mama dgn anak same je...




i-city dgn sengals~!






*dan inilah gambar paling aku sukeeeeeeeeee





1 brutal di sini:

eima February 6, 2011 at 5:10 PM

pening aku tgk gambo2 ko ..kembang semacam je ..huhuhuhu

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .