21 May 2011 - 0 brutal di sini

biarkan debu itu terbang (let the dust fly)








pernah tengok debu?

(had you see dust?)

pernah tak tau debu itu ape?

(do you know what is dust?)

mungkin sebab aku bukanlah orang yang best.

(im not the best human here.)




tapi sekurang-kurangnya aku jua manusia biasa punya banyak dosa dan salah.

(but at least im just a normal person with lots of sin and wrongness)
aku tak perfect.

(im not perfect.)

malah aku berkongsi segala ape yg aku rasa aku perlu kongsi.

(thus, i share everything that i think i should)

tapi mungkin orang merasakan bahawa aku seorang yang berlagak, ego, macam bagus dan sebagainya la kan.

(but most of the perople thought that im arrogant, ego and cool for lots of thing.)

takperlah. mungkin sbb aku bukanlah seorang manusia yang kaya.

(im fine there. maybe im not rich)

ape ntah lagi bekerja di dalam bidang yang sangat bagus, terutamanya doktor yang dipandang mulia.

(moreover working in good field such as doctor which is being proud by everyone)


aku cuma aku.

(im just me)




0 brutal di sini:

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .