24 October 2011 - 0 brutal di sini

merahnya di Pagi Isnin

hari ni, hari Isnin.
Seperti biasa, semua orang sedang menghadapi mood yang kureng.
termasuklah aku.
aku cuba untuk carik mood.
ah, yang sampai badmood.

aku hanya menghabiskan masa dengan carik layout baru.

hurm..tukar lagi..

semalam, MU kalah Teruk. (padan muker supporters MU)
Chelsea pon same (Padan muker supporters Chealsea...termasuk aku)

namun begitu, aku tak penah tgk pon bola.
hapdet result dari status Facebook orang je...wahahahaha...!!!

hari ni pakai kebaya merah.
classs kau maria!!

semalam aku jumper DOM.
banyak yg aku dapat.
sampai arini aku terbayang2 ape yang dia ckp n buat.

ah, inikah maknanya aku sudah meningkat dewasa?



*sempoerna hijau sebatang*

0 brutal di sini:

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .