18 October 2011 - 0 brutal di sini

BaRu


cerita tentang baru, semua nak baru akhir tahun ni...
tak boleh ke tgu awal tahun? *sigh*

dalam itu, menyedarkan aku bahawa,
sesuatu untuk baru tidak perlu menunggu.
aper2 la yang nak baru.

rumah baru, kete baru, baju baru, aper2 la yang baru...
begitu jua aku. dapat staff baru. dapat itu baru. ini baru.
terjebak dengan situasi baru...

cinta baru????

aku mula terjebak dengan sesuatu
yang baru bagi aku.
sukar.
tetapi bes.
boleh?

perkara yang paling aku takut untuk terjebak,
akhirnya aku terjebak...


sekadar gambar hiasan

aku tak pasti sama ada aku harus menarik diri
atau masih lagi meneruskan pejuangan ni.
sekerat jalan yang akan penuhi aku dengan duka,
atau meneruskan ia dengan kebahagiaan tapi akhirnya jua tak pasti....

banyak yang tak pasti tentang hidup ini.
begitu jua aku.



let's have a break with smoking

kadang2 ingin saja aku tidur sepanjang hari.
atau berada di tepi laut sepanjang petang.
sepanjang hari.
kadang2 rasa nak menangis.
tetapi itu semua hanya perasaan aku yang
tak mampu aku tunaikan pada diri sendiri.
sibuk dengan kerjaya, belajar,
keluarga, cinta (eh, bercintakah aku??saje nak tambah gimik)

kadang2 rasa ingin saja aku tinggalkan semua ini...
tetapi mana kaki harus aku tuju?


0 brutal di sini:

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .