20 May 2010 - , , , , , 0 brutal di sini

biz biz

kat sini banyak kelapa. tp aku tak tau saper yang memerlukan kelapa. kepada sesiapa yang nak meniaga, atau memerlukan kelapa, sila la berhubung dengan aku. sbb aku supply kelapa biji. maknanya korang kene la kukur sendiri.

aku rasa takder maslaah kot kan. tak pon anta je kedai upah mesin.

tambah tambah nk dekat raya ni. mesti kelapa lebih mahal + stok kurang. hehehe..

keje aku sekarang ok la. daripada putrajaya dulu.
kat sini aku ader anak buah,. jadi keje aku jadi ringan sket.
kalo dulu asek kene arah jer.
dah le bos cam ***L.

aku harap, aku tak jadik la cam bos2 aku yg dulu kan.
utk musim raya dan puasa ni, aku ada mcm2 keperluan korang.
kerepek, jeruk buah, bahulu, kelapa.
sape2 nak, contact aku k?

0 brutal di sini:

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .