03 January 2011 - 0 brutal di sini

sanggup kah korang drive jauh2 semata2 utk sebuah kemaafan???

terima kasih kerana memaafkan aku.

aku driver jauh beratus-ratus kilometer hanya semata-mata kerana sebuah kemaafan.
ehem... sebuah tu bermakna 1 ok?
1 kemaafan.
dari seseorang.
kerana....

aku ditampar dengan kenyataan "jangan aniaya orang, nnt orang aniaya kita balek!"


walau pun aku telah pun dianiaya oleh dia...
walau pun salah itu pun salah dari dia...

aku tetap memohon maaf di atas kesilapan aku...

aku hanya seorang manusia yang tak lari dari melakukan dosa...

terima kasih.

kerana memaafkan aku.

dan aku harap...seterusnya...di tahun baru ini...

apa yang aku hajati dimakbulkan...

amin....


p/s : tolong doakan utk aku skali ye kawan2...kerana aku perlukan ia...

0 brutal di sini:

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .