10 January 2011 - 0 brutal di sini

saya nampak kamu







cerita ini berkisar ttg orang2 di sekeliling aku.
(this story more about my people around me)
aku berharap utk nampak orang laen...
(im hoping to look forward someone else)

tapi....."saya nampak kamu".
(but...."i saw you")
owh awek!~ kenapa anda yang sy nampak? sy mencari org laen!~
(owh girl!~ why you are the one? im looking for someone else!~)
tetapi....tidak mengapa...saya dapat juga jumpe si dia yang ingin saya temui!
(but....its ok....i found the person that i wanted to see!)
lagu ini khas untuk dia.
(this song special for that person.)



"kau hancurkan hatiku, hancurkan lagi, kau hancurkan hatiku tuk melihatmu,
kau terangi jiwaku, redupkan lagi
kau hancurkan hatiku tuk melihatmu.."
"you're breaking mu heart, breaking again, you're breaking my heart just to ask me to see you,
you lighted my life, you make it down,
you breaking my heart just asking me to remember you..."

tiap kali aku ingin "lihat dia"...dia mesti hancurkan hati aku...
(everytime i wanted "to see the person"... the person must at first breaking my heart...)
hancurkan hati aku tu bermakna...
(breaking my heart means...)
menyakitkan hati aku, membuatkan impian aku hancur, dan sebagainyalah kan...
(always make me wrong, push me down to earth, and etc...)

sesungguhnya aku rindu pada lagu2 lama peterpan...
(damn, i missed all old peterpan's songs...)
dan aku rindu tentang sesuatu...
(and i missed something...)
if i would have a cigaratte now, i'll make a hole by smoke....

0 brutal di sini:

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .