25 August 2010 - 0 brutal di sini

kenapa saya nk beli rumah tu

aku bukan tak biasa gi rumah tu. maksudnya, rumah sebelah rumah tu.

ok la, rumah tu aku panggil B. rumah sebelah rumah B adalah rumah A.
aku selalu je pegi rumah A (masa aku keje kat putrajaya, skg ni jarang ar).
aku gi kutip seseorang di rumah A.

tetibe aritu rumah B telah di modified dan statusnya adalah utk disewa/dijual.
terus blink blink mata aku.
terus aku tny brape harga. RM180k.

dem!

gile mahal!~

klu kurang pon rm160k.


owh tidak....

lama aku pk...


last last ini keputusan aku.

aku tanak amek...sbb tak berbaloi bagi aku.

hakikatnya, utk rumah A, inilah realitinya knp aku nk sgt.

aku pernah bermimpi psl rumah tu seperti mana aku mimpi sblm aku bjmp rumah A.
i hope u understand why i want tat house but unfortunately...i cant survive the price.

aku pejam mata dan lupakan tentang rumah tu di dalam mimpi awan besarku...

0 brutal di sini:

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .