24 August 2010 - 0 brutal di sini

selamat berpuasa?

walau pun dah 14 hari berpuasa, aku tetap nk ucapkan selamat berpuasa pada semua.

ye, aku lambat.
sbb aku buat2 bz.

hehhee...

lately aku sangat bz ngan study.
sbb itu aku sangat malas nak update blog.huhu..

walau byk yg aku nk crita....

ye...aku bukanlah seorang yang menghabiskan masa utk diri sendiri...
jarang aku duduk rileks utk tenangkan diri, utk diri sendiri....

selalunya aku akan buat semua benda dgn cepat bagi memenuhi kehendak org lain.


agak2nye la kan....bley ke aku berubah?
hidup aku penuh dgn cepat, tak sabar, tak bley tunggu dan mcm2 lah.

kadang2 aku rindukan seseorang...yang byk mengubah aku 1 masa dulu... (sekurang2nya)

tp skg...dia milik orang...lantas aku pon melupakannya dan perubahan yang berlaku pada aku.

ada sorang lagi. byk mengubah aku. hingga aku adalah seorang yang sangat agresif.mempertahankan diri.ego.

hingga arini. dulu dia yang mengubah aku. skg, aku plak ubahkan dia. wakkakaka...

perlu ke perubahan2 ini?

kdg2 aku rasa perlu. kerana aku tidak membaca buku utk study aku. adilkah?

aku harus memperbaiki masa dan ketentuan utk diri aku.

(aku rasa)

tgh2 taip menatang ni, 2nd bos aku jmp aku. tak puas ati psl aku tegur cleaner.
ah, ader aku kesah?

nk kata aku marah? mengamuk? maki2??

dulik hape aku.

yang penting, aku betul.

heh? apekah? abaikan.
ptg ni nk msk utk berbuka. nyum nyum..lapaaaaaaa

0 brutal di sini:

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .