24 August 2010 - 0 brutal di sini

pendidikan tinggi? pendidikan rendah?

ni masok bab pendidikan plak.
mmg patut la mak ayah suruh berpendidikan tinggi.
org yg bpendidikan rendah ni, smal minded.

dh tentulah salah satu sifatnya adalah malas.

yeee.... org malas slalu byk alasan.

aku ader 2 2 tu. malas dan byk alasan.

tp aku ader diploma.

yang lansung small minded tu spm tu lulus bm je kot?

owh, aku bukanlah seorang awek yang suke menghina org.
tp bila aku dh start mhina tu, maknanya aku dh tak bley nak
tahan marah dan mesti org tuh ader buat dajal ngan aku.

aku dilahirkan di sebuah keluarga yang sgt rendah diri.
sgt down to earth.

dan aku tahu jugak kehidupan org yang hanya mendongak di langit.
dan org yang educated.

jd, tak perlu la nak kate aku ni seorang yang sgt jahat (sbb aku tau aku mmg jahat)
dan jgn la nk buat2 criter psl aku.

sbb aku takkan goyah dgn spekulasi org. 1000 org menuduh aku pon aku takkan goyang.
kerana aku tahu aku benar dan aku tahu ape yg aku buat tu betul.


ye....i need to go away from here.

small minded people in small kampong!~

0 brutal di sini:

bilangan pengembara datang sini

free culinary arts web counter
Powered by culinarydegree.info .